"No, učenje o bivstvodavnom raspirivanju 'formi' Imena i Atributa vrlinom Daha Milotvornog u punini razumije samo onaj baštinik neposredne spoznaje koji Boga 'motri' 'vidom Njegovim', prepoznajući Njegov trag u svakom biću i Njegovu istinsku Pasliku u svakom dogmatskom uvjerenju; za razliku od njega, onaj ko Boga 'motri' vlastitim vidom, on opaža Njegove tragove, ali Ga ne spoznaje i ne prepoznaje posvuda, osim u formi vlastitog dogmatskog uvjerenja i u vlastitoj predodžbi koju je o Njemu u sebi stvorio;onaj koji je potpuna neznalica, taj je duhovno slijep, tako da, kada i opazi bilo koji trag Božiji ili samu Pasliku Njegovu, on je ne prepoznaje niti je na bilo koji način štuje."*
Rešid Hafizović |
___________________
* Rešid Hafizović, Suštinsko čitanje Ibn 'Arebijeva Fususa kroz komentar Abdulaha Bošnjaka, NI "Ibn Sina", Sarajevo, 2013., str. 99